Seharian Di Pulau Pinang Jumpa Model Hot

9:52 PTG

Selamat malam semua. Semalam adalah cuti dan cuti bermakna kena enjoy. So hujung minggu ni aku spend cuti dengan jalan-jalan ke Pulau Pinang. Memang dah banyak kali pergi ke Pinang setakat ni tapi nak buat macam mana hanya tu je tempat yang best berbanding Perlis dan Kedah. Kadang-kadang teringin nak pergi jauh lagi macam Cameron Highland atau Melaka tapi tu la jauh sangat sampai tak larat nak duduk dalam kereta lama sangat. 

Masa kat Pinang, aku hanya round kat area Queensbay je malas nak pergi banyak tempat. Lagipun jalan kat Pinang semalam nampak macam agak sibuk. Maklum la musim cuti sekolah pun dah mula, alamatnya memang banyak la kereta kat jalan raya. Ok sepanjang aku duk round dalam Queensbay Mall tu, aku ada nampak 1 benda pelik pada setiap aras. Hurm aku nak explain pun tak tau camana tapi korang tengok je la gambar kat bawah ni :


Mulanya aku ingat benda patung berupa manusia yang berada dalam 1 kiosk untuk memperagakan laptop. Kalau tak silap aku laptop tu jenama Acer kot tapi yang paling saiko adalah model ni macam patung. Muka keras semacam dan tak banyak gerakan selain daripada mata berkelip. Masa nak snap gambar ni pun aku rasa takut nak pandang mata model ni sebab .... sebab hot sangat kot. hu hu. Hurmm agak2 berapa ye bayaran dia terima untuk duduk dalam kiosk ni dengan memperagakan model laptop tu. Benda ni jadi tarikan masa aku duk usha dan ramai orang tengok dengan muka terkejut dan hairan. Aku rasa orang ramai pon ingatkan ni model patung pada mulanya.

Ok habis part model hot. Kalau nak usha lagi sila la pergi ke Queensbay Mall, Pinang. Mana tahu dapat usha lagi ke model macam ni. Kalau pergi jalan-jalan memang tak sah la tak beli pape kan ? Ehem ade juga barang aku beli semalam tapi macam biasa barang tu ada kaitan dengan hobi aku yang suka dengar lagu. So aku angkat sebiji :


Apple Ipod Shuffle : RM 169

Tiba-tiba je beli mp3 baru. Dulu 4 tahun yang lepas aku dah ada sebuah mp3 Sony Walkman tapi masa Matrikulasi dah hilang sebab kena curi. Kena curi pulak kat dalam surau. Fuuuu dalam surau pun berani curi barang orang. Memang sampai sekarang aku takkan maafkan orang yang curi tu. Demn You !!

Kat bawah ni pula aku bagi sekeping gambar yang diambil semasa nak bertolak menuju ke Pulau Pinang semalam. Ini hadiah Firdaus Life untuk peminat sekalian... ha ha #perasan #gile #aku




You Might Also Like

9 ulasan

  1. amboi kemain enjoy die.. makin berisi nmpk?

    BalasPadam
  2. kawe tok se ipod.
    nak ipad.
    tolong beli so.
    nak wak main game.

    BalasPadam
  3. ipad ? haha meh duit .. kawe kureng sket ipad

    BalasPadam
  4. still pkai mp3 yg dibeli tyme form 5 dulu. wahhhh.


    lamanye dah tak jalan penang. haha

    :))

    BalasPadam
  5. lamanya sejak form 5 lagi ? jaga elok2 brg lama tu :)

    BalasPadam
  6. tu la.. pnh jugak nmpk model cm nie.. ingtkan btl2 patung.. skali tgk berkelip2... heheheh

    BalasPadam
  7. thanks la bg hadiah plg last tu haha

    cun giler model tu

    BalasPadam
  8. aah ade gak jln2 kt queensbay dekat dgn al-ikhsan dye bt..mula mmg ingt patung..then bila pegi gurney plaza pun nmpk bnda yg sama. rupa2nye org. comel.

    BalasPadam