Gebu sungguh anak kucing

12:03 PTG

Caakkk.. Miau buat ape tu ? Setiap kali aku balik cuti semester pasti ade bertambah kucing aku. Baru-baru ni pun ade bertambah sampai 5 ekor tapi dalam banyak-banyak tu aku ada suka yang seekor ni. Dia gebu je bila pegang dan tak mudah lari bila aku nak grab. Dia pun nampak macam suka kat aku siap kacau masa aku duk online lagi.

Nama dia aku tak bagi lagi sebab biasanya yang bagi nama kepada semua kucing kat rumah adalah adik aku. Tunggu dia balik cuti raya cina ni baru nak bagi nama kat kucing ni. Hehehe tah nama ape la yang ko bakal dapat nanti kucing oi. Cuti ni hanya mampu main kucing je sebab tak bawak balik game ke rumah.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

You Might Also Like

5 ulasan

  1. comel nya..siap ada kasut putih lagi..heheh

    BalasPadam
  2. Bagaimana binatang secomel ni boleh dibuat lauk oleh org Vietnam? Heran sungguh...

    BalasPadam
  3. faridah : hehe die memang sangat comel

    Diana : ha ah tapi kitorg kate die pakai stokin kak.

    jay ar : tu la yang peliknya. sanggup bunuh pastu nak makan.

    BalasPadam