Alcatel OneTouch Glory 2S

10:19 PG

Akhirnya !!! Akhirnya !!! Akhirnya aku guna juga rebate telefon pintar yang dah lama aku nak sangat gunakan. Telefon yang aku beli adalah Alcatel OneTouch Glory 2S. Cuma kena tambah rm 50 pada rebate dan telefon ini dah jadi milik aku serta diberi bersama pek permulaan Digi. Ape yang aku pernah dengar telefon ni memang ada kontrak dengan digi jadi siapa yang beli telefon ni akan dapat sekali pek permulaan digi. Untungnya lagi Digi bagi internet 3 bulan percuma berserta kuota 1.5 Gb.

Jadi untuk 3 bulan dari sekarang memang aku guna pelan Digi pada telefon tu untuk surf internet dan main twitter, instagram dll. Lepas 3 bulan mungkin akan tukar perkhidmatan umobile sebab lagi murah seperti yang aku guna pada telefon Blackberry. Apa pun ni adalah telefon android yang pertama aku pakai dan agak teruja nak explore benda baru. Lepas guna 2 hari dan dibandingkan dengan Blackberry aku boleh kata ada fungsi yang disuka dan ada yang agak leceh sedikit tapi masih berbaloi dengan nilai.

P/s : Gf buat main game candy crush plak dengan telefon ni. Gggrrrrr


Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

You Might Also Like

2 ulasan

  1. ade lagi ke fon ni kt kg wai 2?

    BalasPadam
  2. rasanye akan ade lg kot. tapi x tau la bila orang digi tu akan mari

    BalasPadam