Setahun Dua Bulan Lenyapkan Diri

4:28 PG


Salam. Sedar tak sedar rupanya dah lebih setahun dua bulan aku biarkan blog ni terabai. Last post aku adalah pada 11 Julai 2013 iaitu hari kedua menyambut bulan Ramadhan. Hari ketiga dan seterusnya dah tak ada isi nak tulis sebab penat sangat puasa ( alasan je lebih. ). Lepas puasa sibuk beraya sakan di aidilfitri pulak and then and then jalan-jalan menikmati cuti sambil mencari kerja.

Ahhh kalau alasan tak update blog memang bersepah aku boleh bagi sampai tak larat nak menulis. Tak tahu kenapa dalam minggu ni terdetik di hati aku untuk datang jenguk blog sendiri. Mungkin sebab dah lama sangat tinggal sampai rasa sunyi tak ada tempat untuk meluah sesuatu.

Kehidupan aku dalam setahun dua bulan ni pun bukan baik sangat, ada yang baik tapi part tu akan diceritakan dalam entry akan datang.

Ok la untuk permulaan kembalinya blogging setelah setahun dua bulan ni, aku tak nak tulis panjang sangat. Nanti kalau tulis panjang lain kali takde idea plak. Jadi aku cuba buatkan secara berperingkat supaya akan sentiasa ade benda untuk diceritakan dalam blog ni.

You Might Also Like

0 ulasan