Menghadiri Kenduri kahwin Di Ipoh

12:07 PTG


Ini kali ke dua aku berkunjung ke Ipoh. Kali pertama adalah sewaktu menuju ke penang dan singgah di ipoh untuk menikmati makan tengah hari. Kali ni pon sama juga berkunjung untuk makan tengah hari tapi bukan makan dj kedai, aku pergi makan di kenduri kawan sekelas sewaktu belajar di UniMAP yang melangsungkan majlis perkahwinan.

Jadi aku bertolak bersama cik tunang dari setia alam pukul 9 pagi, sarapan di R&R Rawang dan dalam 12:40 tengah hari aku sampai di rumah pengantin. Puas hati dapat makan di kenduri kahwin sbb dah lama x merasa. Kali terakhir makan di kenduri kawin dalam 2 bulan lepas kalau tak silap.

Apa pun tahniah kepada kawan sekelas aku yang telah melansungkan majlis perkahwinan. Nanti sampai turn aku jangan tak datang pulak. Hahaha

Sent from Asus Zenfone 6

You Might Also Like

0 ulasan